FAQ

FAQ - ČASTO KLADENÉ OTÁZKY 

Vypracovali sme pre Vás odpovede na najčastejšie kladené otázky. Ak by ste predsa len odpoveď na svoju otázku nenašli, kontaktujte nás telefonicky na čísle + 421 905 368 299 alebo nám napíšte email na info@pjetro.sk 

 

AKO DLHO TRVÁ DODANIE TOVARU ?

Tovar doručujeme zvyčajne do 1-5 pracovných dní, vo väčšine prípadov je to však do 48 hodín.

MÁTE POŽADOVANÝ TOVAR SKLADOM ?

Každý produkt uverejnený na našom e - shope je skladom.

DORUČUJETE AJ NA POŠTU ?

Nie, tovar doručujeme cez kúriersku spoločnosť DPD.

 

KOĽKO PLATÍM ZA DOPRAVU, KEDY JE DOPRAVA ZADARMO ?

Tovar posielame kuriérom DPD poštovné a balné pri platbe "PREVOD" 3.90€, pri platbe formou "DOBIERKY" kuriérovi 5.40€. Vzhľadom na príjemné nastavenie cien neposkytujeme dopravu ZDARMA pri akejkoľvek výške objednávky.


 

KEĎ NAKÚPIM TOHO VIAC ALEBO ČASTEJŠIE DOSTANEM ZĽAVU ?

Nie. Celý koncept PjETRO je postavený ako hobby alias "láska k móde". Ceny sú nastavené tak príjemne a rozumne, že individuálne ani množstevné zľavy neposkytujeme. Zľavou sa rozumie každý nákup u nás :)

MÔŽEM SI TOVAR VYZDVIHNÚŤ AJ OSOBNE ?

Áno, pri spôsobe platby zadáte možnosť dopravy osobný odber. Keď bude Vaša objednávka nachystaná, na email Vám bude zaslaná notifikácia so znením "Váš tovar je pripravený na vyzdvihnutie"

 

KDE SI MÔŽEM VYZDVIHNÚŤ OBJEDNÁVKU ?

Showroom nájdete na adrese Jánošíkova 15B, Žilina. Otvorené je podľa vždy vopred zverejnených info., väčšinou však v utorok až piatok v čase od 11.00 do 16.00 hod.

 

MÁTE AJ KAMENNÚ PREDAJŇU?

Áno. Showroom nájdete na adrese Jánošíkova 15B, Žilina. Otvorené je podľa vždy vopred zverejnených info., väčšinou však v utorok až piatok v čase od 11.00 do 16.00 hod.



OBJEDNAL/A/ SOM SI TOVAR ALE NEPREVZAL/A/ SOM SI ZÁSIELKU, ČO TERAZ ?

Povinnosťou kupujúceho je po vytvorení objednávky formou el. obchodu riadne
prebratie zásielky, mimo prípadu kedy zákazník odstúpi od zmluvy pred
odoslaním tovaru. Do pozornosti dávame §420 nasl. Občiansky zákonník, ktorý ukladá
práva a povinnosti kupujúceho. V prípade neprebratej objednávky Vás následne vyzveme na úhradu faktúry ktorej predmetom je vyčíslenie nákladov, ktoré nám vznikli neprebratím balíčka. V prípade úhrady faktúry považujeme situáciu za vybavenú. V prípade že úhrada nebude zrealizovaná, splatné pohľadávky bezodplatne ďalej už postupujeme zastupujúcej spoločnosti.

 

MÔŽEM SI ZAKÚPENÝ TOVAR VYMENIŤ?

Áno. Tovar je možné vymeniť do 14 dní odo dňa doručenia. Ak tovar vymieňate, uistite sa vopred že požadovaný produkt je dostupný. Na opačnej strane faktúry nájdete všetky inštrukcie. Tovar na výmenu je potrebné zaslať späť na adresu PjETRO SHOWROOM, Jánošíkova 15B, Žilina 010 01.Tovar je potrebné zaslať nepoškodený, nenosený, neparfumovaný, kompletný spolu s visačkami a originálnym obalovým materiálom. Do balíka je potrebné vložiť vyplnenú návratku a kópiu faktúry.  Pri opätovnom doručení vymieňaného tovaru, náklady na opätovné poštovné a balné vo výške 3,90€ pri platbe vopred na účet znáša kupujúci. Na túto platbu Vás vyzveme po prevzatí Vášho balíka.

MÔŽEM TOVAR VRÁTIŤ? AKO MÁM POSTUPOVAŤ PRI VRÁTENÍ TOVARU? KEDY MI VRÁTITE PENIAZE ZA VRÁTENÝ TOVAR?
 
Ak Vám tovar nesadol, prípadne s ním nie ste spokojný, môžete ho bezdôvodne vrátiť do 14 dní odo dňa doručenia. V prípade prekročenia lehoty 14 dní neakceptujeme vrátenie tovaru ani výmenu a takýto tovar bude vrátený späť na náklady kupujúceho. O vrátení nás prosím informujte vopred komunikačným kanálom, cez ktorý bola objednávka realizovaná. Tovar je potrebné poslať nepoškodený, nenosený, neparfumovaný, kompletný spolu s visačkami a originálnym obalovým materiálom. Ak tovar vraciate komplet, celú fakturovanú sumu, vrátane fakturovaného poštovného Vám vrátime na uvedený účet. Ak vraciate iba určitý produkt, vrátená suma bude za konkrétny produkt. Tak ako vy máte lehotu (14 dní) na vrátenie či výmenu, my máme lehotu (14 dní) na vybavenie vratky či uskutočnenie výmeny. Na pošte máme POBOX vyberaný 2x do týždňa. V prípade že tovar bude poškodený či špinavý a uvedené doklady nebudú priložené, vratka či výmena nebude vybavená. V prípade že balík nebude odoslaný na správnu adresu, balík Vám bude vrátený späť. Adresa pre vrátenie tovaru PjETRO SHOWROOM, Jánošíkova 15B, Žilina 010 01.



MÔŽEM TOVAR REKLAMOVAŤ?
 
Samozrejme, tovar môžete reklamovať v záručnej dobe. Pre bližšie informácie si prosím prečítajte náš reklamačný poriadok. Každý reklamovaný produkt je zaslaný na odborné posúdenie.